Tvrtka MR SERVIS nastala je spajanjem triju samostalnih servisa sa dugogodišnjim iskustvom u servisiranju opreme iz IT i GSM tržišnog segmenta. Početkom 2007.god. M SAN Grupa d.d. akvizirala je EM SERVIS CENTAR d.o.o., servis koji je imao dugogodišnje iskustvo u servisiranju mobilnih telefona (Sony Ericsson, LG, HTC, Alcatel, Sagem). EMSC je nastavio poslovati samostalno, kao član M SAN grupacije, da bi se krajem 2008.god. pripojio novoosnovanoj tvrtci M SAN SERVIS d.o.o. (članici M SAN grupacije).
Početkom 2009. godine servisni odjel M SAN Grupe d.d. se također izdvaja i pripaja u M SAN SERVIS d.o.o. Već tada nova tvrtka M SAN SERVIS d.o.o. u svojem poslovnom portfoliu zastupa najveće proizvođače iz segmenta informatičke opreme, mobilne telefonije i potrošačke elektronike. U ljeto iste godine počinju inicijalni pregovori između predstavnika Uprave Recra i M SAN Grupe o ideji udruživanja servisa i nastavka zajedničkog poslovanja u sklopu nove tvrtke, tržišno neovisne o matičnim tvrtkama. Nova tvrtka, MR SERVIS d.o.o., počinje djelovati 1.11.2009.godine i objedinjuje cjelokupno poslovanje obiju servisa.
Centralni servis smješten je u LDC Rugvica, nalazi se na II. katu poslovne zgrade i prostire na površini od 2200m2. Uz centralni servis imamo još lokaciju u Zagrebu (poslovna zgrada Recro) prijem robe. Servis je opremljen najsuvremenijom tehničkom opremom te mjernim i kalibracijskim uređajima neophodnim za efikasan rad i vrhunske rezultate. Međutim, sva ta oprema ne bi značila ništa bez kvalitetnog i educiranog tehničkog kadra i zbog toga se svake godine značajan dio proračuna tvrtke izdvaja za edukaciju i usavršavanje djelatnika koji pohađaju seminare u zemlji i inozemstvu.
Svi naši tehničari posjeduju CompTIA A+ certifikat kao jamstvo minimalnog znanja u području IT terminologije. Osim ovog certifikata specijalizirani su i za uži tehnološki segment na kojem rade. Neki od najznačajnijih brandova za čiji smo servis autorizirani su: HP (Hewlett Packard), IBM, Lenovo, Asus, Samsung (IT segment), Epson, Olympus, Acer, LG, Panasonic, Toshiba, Sun Microsystems, BenQ, APC,…
Da bi u što kraćem roku izvršili popravak reklamiranih uređaja u sklopu servisa imamo i skladište rezervnih dijelova koje se prostire na cca. 600m² sa više od 50.000 artikala što je još jedan dokaz ozbiljnosti našeg rada. Svi rezervni dijelovi su originalni ili odobreni od strane proizvođača te jamče trajnost i pouzdanost servisiranih uređaja.
Uz standardnu uslugu servisiranja uređaja u našem servisu nudimo i usluge:
terenskih servisa za veće i kompleksnije uređaje i sustave (pisači, UPS, server sale), tehničku pomoć putem telefona, e-maila, web obrazaca, webRMA aplikacije, ugovore o održavanju opreme te ostale oblike suradnje po dogovoru i željama krajnjih korisnika.
Spajanjem triju servisa u novu firmu želja nam je postići sinergijski učinak te spojiti najbolja poslovna iskustva iz sva tri sustava te tržištu ponuditi kvalitetniju i bržu uslugu dostupnu na cjelokupnom teritoriju RH. Koncentracijom kvalitetnih kadrova želimo stvoriti dodatnu vrijednost tvrtke kako nam ni jedan izazov ili zahtjev korisnika ne bi bio nerješiv.
Usmjeravanjem poslovanja na više tržišnih segmenata (IT, CE, GSM) želimo omogućiti korisnicima na održavanje svih svojih tehničkih uređaja i tehničku pomoć mogu ostvariti na jednom mjestu po prihvatljivim uvjetima.