Ukoliko želite prijaviti kvar uređaja sve što trebate je ispuniti ovaj obrazac
Ime i prezime (Tvrtka) *
Adresa *
Broj telefona *
Email *
OIBZa tvrtke
Naziv proizvođača/branda uređaja *
Model p/n uređaja (artikl no:, Product Id:, ENR…) *
Serijski broj uređaja (s/n) (IMEI broj za GSM uređaje) *
Datum kupnje uređaja
Opis kvara *
Dodaj sliku ili dokument...
Molimo da proizvod upakirate u originalnu ambalažu ili odgovarajuću neoriginalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu tijekom transporta. Ako proizvod pakirate u neoriginalnu ambalažu svakako vodite brigu da učvrstite i zaštitite sve ključne dijelove proizvoda (uglove, ekran, staklene dijelove...) odgovarajućim materijalima (stiropor, spužva, karton, folija za zračnim mjehurićima i sl.). MR servis i transportna služba koju angažiramo ne odgovaraju za posljedice loše upakiranog proizvoda.
Besplatnu dostavu organiziramo isključivo za uređaje u jamstvu i samo za proizvođače Acer, APC, Asus (samo računalne komponente), BenQ, Bissell, Bosch (mali kućanski aparati), DJI, Elotouch/Tyco, Epson, Fujitsu, HP, Krups, Lenovo Think serije, LG, Lionelo, Moulinex, MS Industrial, MSGW, MSI, Nespresso, Olympus, Overmax, Panasonic, Philips (monitori i audio program), Rowenta, Samsung, Siemens (mali kućanski aparati), Tefal, VIVAX, WMF i Yuneec.
060 535 355
tehnicka_podrska@mrservis.hr
Ponedjeljak - Petak od 8 do 16h
Provjera nalogaObrazac za prijavu kvara
Web koristi kolačiće kako bi se osiguralo bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranica. Više informacija o kolačićima možete potražiti ovdje