- Corrigo usluge dodatnog jamstva se u donjem tekstu spominju kao „Usluga“.
- Usluga se može registrirati isključivo na proizvode kupljene u Republici Hrvatskoj, a izvršenje Usluga je ograničeno na teritorij Republike Hrvatske.
- Uslugu nije moguće kupiti i registrirati za proizvod kojem je isteklo tvorničko jamstvo.
- Usluga ne pokriva:
- kvarove na baterijama i akumulatorima,
- kvarove na potrošnom materijalu i dijelovima koji se troše redovnom uporabom (npr. tinte, toneri, grijač, …) i/ili na dodacima koji nisu dio osnovnog proizvoda,
- bilo kakvu vrstu fizičkog oštećenja,
- kvarove uzrokovane nenamjenskom upotrebom ili nemarom korisnika,
- kvarove uzrokovane vanjskim faktorima poput udara groma, požara, poplava i sl.,
- anomalije koje ne utječu znatnije na rad proizvoda, npr. kozmetičke nesavršenosti kao što je promjena ili istrošenost boje kućišta i slična oštećenja na proizvodu.
- Usluga nije prenosiva i vrijedi samo za proizvod za koji je registrirana.
- Naknada za slučaj totalne štete u gotovini nije moguća, proizvod se popravlja ili, u slučaju nemogućnosti popravka, mijenja za proizvod istih ili boljih tehničkih karakteristika, prema procjeni ovlaštenog servisa.
- Svim ponuđenim Uslugama moguće je produžiti jamstvo na proizvod do maksimalno 48 mjeseci, računajući od datuma kupovine. Iznimno, u slučaju akcija ili dodatnih promocija jamstvo se može produžiti do maksimalno 60 mjeseci.
- Jamstva proizvođača vrijede kao primarna jamstva, kao i sva druga jamstva ili ugovorne obaveze trećih osoba.
- U slučaju štete, ostala se osiguranja terete kao prva (npr. ako je osigurana nekretnina i pokretnine u njoj, šteta na računalu, TV-u i sl. se najprije pokriva iz tog osiguranja, a razliku do realne štete nadoknađuje Corrigo). U slučaju oštećenja proizvoda kojeg prouzroči treća osoba, prvo se šteta namiruje iz police osiguranja treće osobe, a moguću razliku nadoknađuje Corrigo.
- Kod zamjene proizvoda, nakon što korisnik primi zamjenski proizvod, neispravan proizvod, zajedno sa svom dodatnom opremom, postaje vlasništvo ovlaštenog servisa koji je izvršio zamjenu.
- Uobičajena istrošenost i postupno slabljenje kvalitete rada proizvoda ne smatraju se neispravnošću ni štetom te kao takve nisu pokriveni ovom Uslugom.
- Softverski problemi i podešavanje proizvoda nisu predmet jamstva te se takve usluge dodatno naplaćuju.
- Ova Usluga ne pokriva naknadno kupljenu opremu i dodatke.
- Naknade za posljedičnu štetu, štetu na imovini te štetu na priključenoj dodatnoj opremi, nisu pokrivene ovom Uslugom.
- Stručne osobe koje obavljaju radove poput isporuka, ugradnja, nadogradnja i slično, odgovorni su za svoj rad.
- Kako bi se izbjegla zlouporaba Usluge, Corrigo Total i Corrigo Accidental usluge su ograničene na maksimalno dvije intervencije godišnje.
- Ako se u vremenu dok traje Usluga, proizvod zamijeni (npr. u jamstvu proizvođača), Usluga vrijedi i za novi proizvod do isteka trajanja Usluge koja je kupljena za originalni proizvod.
- Usluga vrijedi isključivo uz predočenje računa za proizvod i Uslugu.
- U slučaju kvara, trajanje Usluge se produljuje za vrijeme trajanja popravka proizvoda, tj. onoliko koliko je korisnik bio lišen korištenja proizvoda.
- Davatelj Usluge (MR servis d.o.o.) zadržava pravo procjene da li je opće ili specifično stanje uređaja faktor koji je doprinio manifestiranom kvaru/kvarovima, te u tom slučaju može odbiti pokriti troškove popravka.
- Davatelj Usluge (MR servis d.o.o.) daje korisniku uređaja dodatno ograničeno jamstvo u skladu sa identičnim jamstvom kakvo daje proizvođač proizvoda osim u slučaju gdje je drugačije navedeno u općim uvjetima Corrigo jamstva.
- Prijave kvara se mogu izvršiti isključivo na način definiran u opisu Usluge.
Usluga mora biti registrirana za vrijeme trajanja tvorničkog jamstva i na reklamirani proizvod, u suprotnom nije važeća! Uslugu nije moguće naknadno registrirati! |
Prijava kvara
Nadamo se da će Vas uređaj za koji ste registrirali ovo produženo jamstvo uredno služiti te da nećete imati nikakvih tehničkih problema u radu s istim. Ukoliko ipak dođe do kvara na uređaju, molimo Vas da ga prijavite na jedan od kontakata navedenih ispod.
U slučaju kvara i slanja uređaja na servis, registracijsku potvrdu obavezno priložite uz uređaj.
Usluga vrijedi isključivo uz predočenje računa za kupljeni uređaj i Corrigo dodatno jamstvo a čiji podaci odgovaraju podacima na aktiviranoj usluzi.
Registraciju ili prijavu kvara možete izvršiti:
1 | Popunjavanjem WEB obrazca |
2 | e-mailom na: info@corrigo.hr |
3 | Fax-om na broj: 01/3654 982 |
4 | Telefonom (samo za prijavu kvara): 01/6401 111 |
5 | Poštom: MR servis d.o.o. (za Corrigo), Dugoselska cesta 5. 10372 Rugvica |